Carlo Goldoni: Krčmarica Mirandolina
Trboveljčani so navdušili s svojo Krčmarico Mirandolino. V ZRN se redko dogodi kakšni tuji gledališki skupini, da bi doživela aplavz pri odprti sceni, kar so doživeli naši amaterji. Še po končani igri se navdušenje ni poleglo. Bili so tudi edina gledališka skupina, ki so jo posneli za nemški televizijski program in jo prenašali tudi preko radia.
Z uspelo predstavo so trboveljski gledališki amaterji dostojno zastopali zasavske revirje, Slovenijo in Jugoslavijo.
Kaj je zapisal časopis “Kleine Zeitung” o gledaliških amaterjih iz Trbovelj?
Najboljša inozemska skupina so bili Jugoslovani. Prišli so z Goldonijevo Mirandolino. Tu so se zabrisale vse meje med igro laikov in poklicnim gledališčem ter se poraja vprašanje, kje se neha eno in kje se pričenja drugo.
Z Goldonijevo Krčmarico Mirandolino na gostovanje v Zahodno Nemčijo, Zasavski tednik, 18. 10.1962, ar.
Revija nemških amaterskih gledališč “Der Spielkreis” piše: Nastop Jugoslovanov je bil vseskozi odličen. Manjkalo ni ničesar. Igralci so bili vseskozi v igri, ansambel pa se je predstavil zelo zvest tekstu in je odigral bleščečo zgodovinsko kopijo Goldonija.
Revija “Das Spiel” poroča: Od inozemskih udeležencev je bila daleč pred vsemi skupina DPD Svobode Center. Ti Slovenci so si takoj pridobili srca vse publike. Predstavili so se nekako v vzvišenem družbeno teatrskem stilu. Prav gotovo je, da na Švedskem ni nobenega delavsko prosvetnega društva, ki bi s tako velikim okusom, tako veliko delo tako uspešno uprizorilo.
V družbi najboljših, Zasavski tednik, 15. 8. 1963, Pavle Burkeljc